Subject: Re: Det vil jeg gjerne.

From: [email-masked]
Date: Wed, 05 Dec 2001 20:27:56 -0600

E-post Tjeneste  (BULK SERVICE)
From: [email-masked]
Bcc:
Return-Path: [email-masked]
X-OriginalArrivalTime: 06 Dec 2001 03:34:48.0137 (UTC) FILETIME=[F494A390:01C17E06]
Date: 6 Dec 2001 03:34:48 +0000

Vi kan sende deres som email reklamerer lovligsikkertog, affordably,

vokter deres e-forretning vokser.

Sende deres post via E-post. Send til deres e-post liste eller vår.

Vi sender deres e-post annonse fra vår tjener og bruker vår vev-hosting å reklamere 
deres produkt eller tjeneste. Dette skal tillate De å sende email sikkert og lovlig fordi 
ingenting begynner fra deres tjenere eller.

Hvor mange e-post adresser som vi har i vår Database?

Norway-103,000  
Sweden- 67,000  
Denmark-146,000 
Geenland-16,000 
Iceland-18,000  

Ringe 001-402-290-3004 Be om Damian USA

Får En Fri BULK Vev Hosting Side.
å plassere deres annonse eller webpage på i løpet av deres e-post 
kampagne. Det tillater De å reklamere deres avertissement eller 
webpage uten hassle av spamissues. En $500.00 Value FREE! 
Når De bestiller $500.00 eller mere.

Får deres budskap ut der. Dette er det mest effektiv affordable og 
effektiv mulighet, SAFESTway å få deres budskap lagt merke til.

Sender da HTML tilføyer $50.00

Reklamer deres produkt eller tjenestebruk Bulk Email Services.

Du trenge Bulk Hosting for Deres Entire Web? Gi oss et rop.

Pålitelig og Reputable

References på anmodning.

Beklager om dette budskapet har har nådd De i feil.

Untatt Planet den Save Trees! Reklamer via E post. Ingen sløst papir! 
Stryk withone enkelt tastanslag! Mindre avfall i vår Dumps

Ikke Interested drar til http://www.removeyou.com

E-post Tjeneste  (BULK SERVICE)